--------------Powiększenie strony Ctrl+++--+--++
Młodzi ludzie w wielkim świecie innowacji – stawiamy na wszechstronny rozwój uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ogłoszenia
!!! STRONA INTERNETOWA
w PRZEBUDOWIE !!!
OGŁOSZENIA
Przypominamy, że zgodnie z punktem 5
„Regulaminu stołówki szkolnej” opłatę
za obiady należy uiszczać do każdego
15 dnia miesiąca.
Wyniki wyborów do RSU
W środę, 24 września, odbyły się wybory do Rady Samorządu Uczniowskiego. Do głosowania przystąpiło 253 osoby, a 7 głosów było nieważnych. Pierwsze 3 osoby, z największą ilością głosów, wygrały tegoroczne wybory, tym samym stając się członkami RSU. Poniżej prezentujemy dokładne wyniki głosowania, a tym, którzy wygrali, serdecznie gratulujemy.
Paweł Załoga, kl. IIIC - 115 głosów
Strączewska Oliwia, kl. IC - 37 głosów
Prewęcka Karolina, kl. IIB - 34 głosy
O sukcesie na VI Festiwalu Filmów Dokumentalnych NNW
Na VI Festiwalu Filmów Dokumentalnych NNW w Gdyni etiuda ,,Wanda Roguska i jej wychowanki” zrealizowana przez uczniów naszej szkoły - Patrycję Grąbczewską, Igę Kaliszuk, Jakuba Kużmińskiego- otrzymała wyróżnienie w kategorii ,,Anioł Wolności”. Nagroda została przyznana za ,,znalezienie wyjątkowo ciekawych świadków historii w miejscu swojej nauki oraz za doskonały kontakt autorów filmu z jej bohaterkami”.
Mosty już budowaliśmy
W słoneczne dni – 4, 5 i 8 września 2014 r. – nad Narwią uczniowie trzech klas pierwszych pod opieką swoich wychowawców (Anny Latek, Rafała Durasiewicza, Artura Salamona) i szkolnych pedagogów (Elżbiety Iwanowskiej, Małgorzaty Archackiej) budowali mosty, najważniejsze mosty, bo łączące w nowym środowisku szkolnym każdego z nich z grupą klasową.
Warsztaty integracyjne zaplanowane w autorskim projekcie ,,Iskrę przyjaźni puszczam w krąg” od lat sprawdzoną metodą harcerską poprowadziła pedagog Elżbieta Iwanowska.
Po zabawach, które łączą, a jednocześnie są skarbnicą wiedzy o sobie nawzajem, przy ognisku wszyscy uścisnęli sobie dłonie. Tym samym podkreślili przynależność do tej samej gimnazjalnej rodziny.
WIWAT SPORT , WIWAT RUCH - W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH !
Z takim przesłaniem , 18 czerwca 2014 r. odbył się w naszej szkole Dzień Sportu połączony z promocja zdrowego stylu życia. Uczniowie z klasy IIB i IIC przygotowali dla swoich kolegów szereg ciekawych gier i zabaw sprawnościowych. Wśród krzyków dopingującej młodzieży odbyły się mecze ,,w dwa ognie’’, siatkonoga , przeciąganie liny bieg po kopercie, skakanka i żonglerka piłką. Pomiędzy konkurencjami sportowymi uczniowie mogli zmierzyć się ze swoją wiedzą o zdrowym stylu życia.
Mistrzostwa PG nr 1 w piłce koszykowej chłopców
W drugim semestrze roku szkolnego 2013/2014 zostały rozegrane mistrzostwa gimnazjum nr 1 w piłce koszykowej chłopców. Pierwotnie w mistrzostwach miało wziąć udział 10 drużyn, niestety 4 z nich zgłosiły rezygnację. Ostatecznie w mistrzostwach wzięło udział 6 drużyn.
I Sejmik Rad Samorządów Uczniowskich
Sejmik Rad Samorządów Uczniowskich – niecodzienne spotkanie przedstawicieli Szkół Gminy Pułtusk – miał miejsce 2 czerwca w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku – czyli w murach naszej szkoły. Tego dnia nastąpiło podsumowanie cyklicznego projektu „Kreowanie sprzyjających profilaktyce środowisk szkolnych w Gminie Pułtusk” zrealizowanego w roku szkolnym 2013/2014 przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a mianowicie panią Lilianę Waleśkiewicz – pełnomocnika burmistrza i Elżbietę Iwanowską – członka komisji. W projekcie uczestniczyli członkowie Rad Samorządów Uczniowskich ze szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych wraz z opiekunami.
Międzynarodowy egzamin TOEFL Junior®
9 czerwca uczniowie klasy IIB pod opieką Pani Anny Majewskiej wzięli udział w projekcie TOEFL Junior – międzynarodowy certyfikat z języka angielskiego.
Egzamin składał się ze 126 pytań i oceniał znajomość języka angielskiego w trzech obszarach językowych:
- Listening Comprehension: umiejętność rozumienia ze słuchu w warunkach życia codziennego i szkolnego;
- Language Form and Meaning: znajomość gramatyki i słownictwa w różnych kontekstach;
- Reading Comprehension: czytanie ze zrozumieniem.